1/24/13

Satu Ribu Pemuda temerloh jaya di lempang dengan lesen yang lebih murah


Gambar sekitar kedatangan Khairy Jamaluddin di Taman Temerloh jaya



Temerloh Jaya- Seramai 1ribu penduduk temerloh jaya memenuhi perkarangan kedai atap hijau di hadapan padang temerloh jaya.Khairy Jamaluddin (KJ) dijadualkan sampai pada pukul 3ptg,akan tetapi beliau sampai agak lewat 3.30ptg..(biasa la melayu kan).

    Selain KJ,rafaie,dato' akbar,dato' abdul jimmie juga turut kelihatan untuk memenuhi lapangan.KJ telah memberikan ucapan atau dengan lebih mulia dipanggil pidato..

     KJ juga berkata,bagi dun kuala semantan (N32) akan bertukar-tukar 1999(pembangkang),2004(bn),2008(pembangkang) dan mengikut hukum rimba akan memihak kepada bn semula..

    Didalam pidato beliau mengatakan negara akan bangkrap jika memberikan pendidikan percuma pada rakyat jelata..

      KJ juga berkata najib razak selaku pemimpim kerajaan umno malaysia telah membuktikan(rakyat didahulukan,kroni juga perlu diutamakan) macam macam pada rakyat malaysia,BR1M , KR1M , BL1M , KL1M , HL1M , SR1M(spender rakyat 1 malaysia) dan macam macam lagi la yg satu malaysianya.

video akan menyusul sebulan dua lagi sebab internet kat malaysia ni sangat awesome...satu lagi...korang nilai la sendiri kehadiran penyokong yang nak ambil borang BL1M tu














1 comments: