1/27/13

Lagi best dari gangnam style

Aku tujukan kepada penduduk Taman Sri Semantan,Temerloh,Pahang



Kuingin Kita Lama Pacaran


Kepada Kpopers jangan nak terasa la sebab aku cakap lagu ni dari best dari gangnam style.




Asyik cerita pasal politik jer.
Naik boring dah aku.
PRU pun dah nak dekat,apa kata kita layan lagu macam ni,bagi hilang sikit keresahan dalam diri sebab Mr Prime Minister and Wife korang tak bagitahu tarikh nak bubar parlimen. 
Aku rasa lagu ni lagi best dari gangnam style tu.
Aku rasa meluat bila dengar gangnam style.

Mr.Ridho merupakan komposer dan penulis lirik asal lagu ni.Masa dia pergi audition untuk program Indonesia Idol,sewaktu itu ahmad dhani merupakan juri untuk program Indonesia Idol tersebut.Ahmad Dhani tertarik dengan lagu tersebut,lalu Ahmad Dhani telah membeli lagu tersebut dengan harga 5juta rupiah.Dan lagu itu telah dimainkan didalam indonesia idol untuk acara sampingan..Neng neng nong neng..neng neng nong neng...........Dan Ahmad Dhani bersama group Triad telah menjadikan lagu tersebut lebih enak di dengar gitu..



0 comments:

Post a Comment