7/23/12

The Dark Knight Rises


koi pun dah tak tahu ini Batman yang berapa diadaptasi ke layar lebar. Tapi Sejajar dengan teknologi pembikinan filem yang makin maju, maka setiap kali muncul Batman baru, pastilah dia pun semakin maju dan berteknologi juga.

Disebabkan kat temerloh dah lama tak ada panggung wayang, rasanya ini kali pertama koi tengok cerita Batman kat skrin besar. Sebelum ni agak berhempas pulas juga menengok Batman dicelah-celah kerusi dan audiens dan suasana gelap. Maklumlah VCD haram. Nak komplain lebih pun tak guna.

The Dark knight Rises ni adalah sekuel dari The Dark Knight, yang batman lawan Joker tu. Kalau boleh sebelum tengok movie ni , tengok dulu sekuelnya supaya tak tertanya-tanya watak-watak tu datangnya dari mana.

Ok lah.. koi kasi cerita ni 5 bintang sebab jalan cerita memang twisted, dan peralatan Batman pun bukan main gempak lagi. Mahal pulak tu. Tak percaya tengok harga kostum dengan pekakas dia kat sini.

Klik Gambor untuk permandangan lebih jitu









Foot Notes : Berjaga-jaga kalau tengok wayang cerita ni. takut ada peminat fanatik Joker bunuh penonton dengan menembak secara rambang. Koi bukan buat cerita, kat Colorado sana ramai dah yang terkorbannya.

0 comments:

Post a Comment