9/9/12

Mampukah Anda Bertahan Selama 2 Jam / 2 Hour Endurance.. ???

Persoalan 1:- Mampukah anda bertahan selama 2 Jam?

Persoalan 2:- Sekiranya anda mampu, adakah ganjaran yang diterima setimpal atau hanya diberi pujian atau kata-kata semangat??
Persoalan 3:- Adakah daya tahan atau daya juang anda mencapai kepuasan diri???

Segala jawapan yang anda ingin berikan atau nyatakan sebenarnya boleh di realisasikan dengan menyertai kejohanan berikut:-

Kejohanan Kebangsaan KBS-MAM Kapcai Endurance 2012

Jadual perlumbaan..


Setelah anda melihat jadual diatas pelumba atau peminat disekitar Negeri Pahang mungkin merasakan telah terlepas aksi sulung acara ini. Anda jangan bimbang kerana tarikh tersebut telah ditunda kepada 21-23 September 2012.. Harap maklum.. (Pemenang diberikan peluang untuk menguji Moto3 dan mungkin beraksi di Malaysian MotoGP yang akan berlangsung)

Jangan lepaskan peluang keemasan ini kerana bakat anda sebagai juara bermotosikal pada setiap konvoi cuti umum, hujung minggu dan malam minggu mungkin dapat mengisi ruang kekosongan di pentas hujung minggu yang lebih bermakna, mungkin anda selepas ZulFahmi (http://www.facebook.com/ZulFahmi63). Siapa tahu segala kemungkinan yang bakal tercetus..

Untuk mendapatkan keterangan mengenai peraturan atau berminat untuk menubuhkan satu pasukan dari Pahang atau khususnya dari Temerloh anda boleh layari http://www.facebook.com/pages/TemerluhLine-MotorSports/215705805114444 untuk bertanyakan soalan atau memberikan pandapat serta buah fikiran anda..

Kepada anda yang mempunyai akaun FB juga boleh melawati http://www.facebook.com/kapcai.endurance untuk mengetahui perkembangan terkini..

Jumpa anda di litar dan serlahkan daya tahan anda...

0 comments:

Post a Comment