8/14/12

Bangunan UMNO Temerloh?

BANGUNAN UMNO

Siapa saja ke bandar Temerloh kan ternampak bangunan yang berwarna putih dan berlambangkan logo UMNO.. Disini admins ingin berkongsi serba sedikit tentang bangunan UMNO Temerloh yang tersergam tak berapa nak indah dibandar Temerloh yg aman sejahtera..  Adakah ini pembaziran UMNO di Temerloh..?

Mungking dari penglihatan pengunjung bangunan ini juga telah sedikit sebanyak mencacatkan pandangan bandar Temerloh itu sendiri kerana dengan tiada penjagaan dan merbahaya, bangunan ini juga terletak bersebelahan dengan jalan utama memasuki bandar Temerloh..

Persoalanya sekarang mana perginya tindakan oleh pihak berkuasa terhadap bangunan yang berlogokan UMNO ini kerana bangunan ini merbahaya kepada semua rakyat terutama dari segi kesiahtan dan keselamatan contohnya bangunan ini mungkin menjadi sarang penagihan dadah, tempat membuat maksiat, rogol dan bunuh satu hari nanti.. Harap pihak berwajib dan bertanggung jawab dapat memberi jawapan tentang status bangunan ini dan juga mengambil tindakan kepada mereka yang membiarkan bangunan ini merbahaya kepada rakyat..

Disini serba sedikit gambar untuk dikongsi buat semua..

Pandangan Dari Hadapan

Dalam Bangunan Masih Tetera Logo Dan Tulisan BN Yang Dah Nak Musnah

Dalam Bangunan:- 
kelihatan sampah sarap dan bermacam-macam lagi yang boleh merbahaya kan penduduk setempat contohnya penyakit akibat dari sampah, kebakaran, tempat penagihan dadah, tempat maksiat, rogol dan bunuh.






Dalam Bangunan:-
Kelihatan botol-botol arak dan pelbaagai lagi alatan yang mungking digunakan utk menghisap dadah.

Dalam Bangunan:-
Masih tetera lagi tulisan bilik gerakan pemuda yang sudah tak bergerak.
Kelihatan bahagian atas yang terbuka dan bahaya.




Harap pihak yang berwajib mengambil tindakan..




????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????



0 comments:

Post a Comment